Ruilen & Retourneren

Kan ik producten retour sturen?

14 dagen retourrecht
Ja, als de bestelling niet aan je verwachting voldoet dan kun je deze (binnen 14 dagen) retour sturen via één van de servicepunten van PostNL waarbij u gebruik kunt maken van de retour stikker die u in uw pakket aantreft. Dit geldt ook voor actieartikelen en artikelen uit de opruiming. 

Retour sturen
Bij de bestelling heb je een retour label gekregen met antwoordnummer. Dit antwoordnummer plak je op het ingepakte pakket. Wij raden je aan het inlever bewijs van PostNL te bewaren. Mocht er iets mis gaan met de retourzending, dan kun je door middel van dit bewijs aantonen dat het pakket door PostNL is aangenomen. U draagt zelf alle verantwoordelijkheid voor de goederen die u retour stuurt! Deze verantwoordelijkheid gaat pas over op van Es vof op het moment dat het retour gestuurde artikel door ons is ontvangen, geopend en goed bevonden.

Let er wel op dat het product in goede staat verkeerd, er mogen geen gebruikssporen aanwezig zijn. Ga daarom voorzichtig om met het artikel. Verstuur het artikel in de originele doos en goed verpakt.  Tijdens het retour sturen bent u verantwoordelijk voor het pakket. Alleen van Es vof mag en kan beoordelen of het artikel in perfecte staat is retour gestuurd en ontvangen. Tegen het oordeel van van Es vof is geen beroep mogelijk.

Retour betaling door van Es vof aan U
Zodra de retourzending bij ons is ontvangen en goed gekeurd wordt het aankoopbedrag direct naar het  rekeningnummer overgemaakt dat ook is gebruikt voor de betaling. (Wij zullen nooit de retour betaling aan een ander rekeningnummer overmaken om u te beschermen tegen fraude van derden.)  Dit kan 7 werkdagen duren.
Verder kun je het artikel natuurlijk ook afgeven in ons filiaal in Veghel, het bedrag van uw aankoop wordt dan nadat het artikel is goed gekeurd de volgende werkdag naar uw bankrekeningnummer overgemaakt zoals hierboven omschreven.

Artikel ruilen
Als je een artikel wil ruilen dan kun je dit het snelst doen door het te vervangen artikel te retourneren en vervolgens meteen een nieuwe bestelling te plaatsen.
Wanneer je een nieuwe bestelling plaatst om het huidige artikel te vervangen houdt dit wel in dat je dit 2de artikel moet betalen. Wij kunnen helaas vanwege technische redenen de bestellingen niet met elkaar verrekenen. Je betaalt dus in eerste instantie twee rekeningen. Zodra wij het retour gestuurde artikel ontvangen hebben en goed gekeurd krijg je binnen 7 werkdagen het aankoop bedrag teruggestort op de rekening waarvandaan het in eerste instantie is betaald. Zie hierboven.

Divide